Atgal

Naujoji „Nissan Micra“: revoliucija prasidėjo

  • Penktos kartos „supermini" klasės automobilis jau prekyboje Europoje
  • Dinamiškos hečbeko proporcijos, ekspresyvus ir sportiškas išorės dizainas bei ryškios išskirtinės linijos
  • Žaismingas, aukštos kokybės medžiagas atnaujintas salonas, pirmaujantis klasėje vairuotojo vietos įrengimas ir pirmą kartą segmente panaudotos technologijos
  • Unikali specialiai „Micra" automobiliui skirta „BOSE Personal" garso sistema su vairuotojo galvos atramoje sumontuotais garsiakalbiais
  • Kartu su automobiliu rinkoje pristatyti trys efektyvūs ir mažo darbinio tūrio bei masės varikliai
  • Naujoji „Micra" yra manevringa, todėl ją malonu vairuoti
  • Ryškios spalvos ir plačios suasmeninimo galimybės papildo penkis kompletacijų lygius

 

Naująją „Nissan Micra" galima apibūdinti tik vienu žodžiu – revoliucinė. Naujasis penktos kartos modelis yra įspūdingas pasiekimas palyginti su automobiliu, kurį jis pakeičia. Ji yra išskirtinė ir palyginus su populiariais „supermini" klasės modeliais, žinomais nuo 1983 m., kai „Micra" debiutavo Europoje.

 

Naujoji „Micra" yra ilgesnė, platesnė ir žemesnė nei ankstesni modeliai. Automobilis siekia patekti į ypač konkurencingo Europos B klasės hečbekų rinkos segmento viduriuką.

 

Suprojektuota ir sukurta visų pirma atsižvelgiant į klientų reikalavimus. „Nissan" naujajai „Micra" turi aiškius tikslus; ji turi patekti į geriausiai parduodamų šio segmento automobilių dešimtuką ir sėkmingai konkuruoti su geriausiais ir populiariausiais šios klasės automobiliais. Remdamasi palyginimu su ankstesniais modeliais, „Nissan" tiki, kad naujoji „Micra" atitinka ir viršija nustatytus tikslus.

 

Svarbiausi patrauklumo akcentai yra automobilio sportiškas ir ekspresyvus išorės dizainas, kurie liudija, kad „Micra" drąsiai pasuko nauja kryptimi. Šiuolaikiška išvaizda ir kokybės įspūdis jaučiamas ir salone. Čia dominuoja dviejų atspalvių aukštos kokybės minkštos medžiagos jau nuo bazinės „Micra" komplektacijos. Naujasis modelis bus tiekiamas tik su ketverių durelių kėbulu, kuris užtikrina maksimalų komfortą klasėje tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Bagažinė pakankamai talpi, kad atitiktų kliento poreikius.

 

Naujoji „Nissan Micra" taip pat yra technologijų lyderė – šiame automobilyje pirmą kartą segmente panaudotos įvairios valdymo funkcijos, paprastai naudojamos tik brangesniuose modeliuose. Viena jų yra išmanioji nukrypimo iš eismo juostos prevencinė sistema, švelniai grąžinanti „Micra" atgal į eismo juostą, kai tik to prireikia.

 

Taip pat pirmą kartą „Micra" modelyje montuojama pripažinimo sulaukusi „Nissan" išmanioji aplinkinio vaizdo sistema, naudojanti 4 vaizdo kameras, montuojama „Qashqai", „X-Trail" ir „Juke" krosoveriuose. Šios ir kitos technologijos yra aiškus „Nissan" išmaniojo mobilumo ateities vizijos demonstravimas.

 

Melomanams specialiai skirta „BOSE Personal" garso sistema. Unikali B klasės hečbekų segmente. Pirmą kartą pažangi muzikos sistema montuojama į vairuotojo sėdynės galvos atramą, kuri leidžia vairuotojui maksimaliai mėgautis muzika.

 

Naujoji „Nissan Micra" malonu vairuoti, užtikrintos dinaminės charakteristikos ir puikiai tarpusavyje subalansuotas manevringumas, vairavimo džiaugsmas ir saugumo jausmas, pagrįsti patikimu ir nuspėjamu valdymu.

 

Naujasis modelis turi du benzininius ir vieną dyzelinį variklius, kurie derinami su mechanine penkių pavarų dėže. Klientams jau žinomi penki „Nissan" komplektacijų lygiai: „Visia City", „Visia", „Acenta", „N-Connecta" ir „Tekna" su aukšto lygio standartine įranga.

 

Pirkėjai turi išskirtinę galimybę išreikšti savo asmenybę, pasirinkdami naujosios „Micra" dizainą. Automobilis siūlomas su plačiomis suasmeninimo galimybėmis, išorės ir salono keitimui naudojant aukščiausios klasės įvairiausių stilių ir spalvų komponentus.

 

Komentuoja Guillaume’as Cartier, „Nissan Europe" pardavimų ir rinkodaros skyriaus vyresnysis viceprezidentas: „Europos kompaktiškų automobilių segmentą pakėlėme į naują lygį, sutelkdami dėmesį į tai, ko klientai nori šiandien ir ko tikisi rytoj. Naujoji „Nissan Micra" yra išskirtinis automobilis, atpažįstamas dėl ekspresyvaus dizaino, aukšto lygio naujo salono ir užtikrinto vairavimo."

 

Jis taip pat pridūrė: „Europoje jaučiamas prisirišimas prie „Micra", kurį aiškiai demonstruoja daugiau kaip tris dešimtmečius trunkanti istorija ir per 3,5 milijono parduotų automobilių. Ji žinoma ir tuo, kad buvo pirmasis japoniškas modelis, 1993 m. laimėjęs Europos metų automobilio apdovanojimą."

 

Naujoji „Micra" yra pretendentė į 2017 m. Europos metų automobilio titulą ir pateko tarp septynių modelių finalininkų. Laimėtojas bus paskelbtas kovo 7 d. per Ženevos automobilių parodą.

 

Naujieji „Nissan Micra" modeliai Lietuvą pasieks 2017 m. gegužę / birželį.


 

Išsamiai apie naująją „Nissan Micra": populiarusis modelis sukurtas iš naujo

 

„Nissan Micra" Europos pirkėjai pažysta jau 34 metus. Pirmą kartą pristatyta dar 1983 m., jis tapo vienu iš labiausiai atpažįstamų automobilių modelių pavadinimų Europoje. Jis tapo populiaria pirkėjų tarpe ir pasižymi gausiu lojalių klientų ratu, susiformavusiu per visą šio modelio gyvavimo istoriją. Nuo prekybos „Micra" modeliu pradžios, viso parduota daugiau nei septyni milijonai automobilių, iš kurių daugiau kaip 3,5 milijono Europoje.

 

Naujoji „Micra" yra jau penktos kartos modelis, o jos kūrimo proceso eigoje buvo orientuojamasi į pirkėjo poreikius. Darbo grupės ir specialistų seminarai sukūrė naujo modelio koncepciją, tai alternatyvų neturintis paketas, tiksliai atitinkantis mažų automobilių pirkėjų poreikius.

 

Ekspresyvus dizainas

 

Naujoji „Nissan Micra" turi dinamiško hečbeko proporcijas, o bendras 3 999 mm ilgis užtikrina, kad šis automobilis patektų į patį B kategorijos hečbekų segmento vidurį. Kėbulo formą papildo ryškios ir aštrios išskirtinės linijos, matomos žiūrint bet kokiu kampu. Jos automobiliui suteikia sportišką ir subalansuotą išvaizdą, kurią sunku ignoruoti.

Bet tai ne tik puiki išvaizda; naujoji „Micra" turi mažiausią klasėje aerodinaminio pasipriešinimo koeficientą, siekiantį tik 0,29, kuris padeda sumažinti degalų sąnaudas.

 

Siūlomas tik kaip penkerių durų modelis, automobilis tapo ilgesnis, žemesnis ir platesnis nei ankstesni modeliai. Važiuoklės bazė taip pat ilgesnė. Naujoji „Micra" yra plačiausias ir vienas žemiausių B klasės hečbekų rinkoje.

Matmenys (mm)

Naujoji „Micra"

Senoji „Micra"

Bendras ilgis

3999

+174

Bendras plotis

1743

+78

Bendrasis aukštis

1455

-55


Žiūrint iš priekio, trumpesnis variklio gaubtas ir mažesnis A statramsčio kampas sukuria atletišką siluetą. Siauri priekiniai žibintai ištęsti į priekinius sparnus, juose sumontuoti charakteringi LED dienos žibintai (visose komplektacijose). Priekiniai halogeniniai žibintai yra standartiniai visiems modeliams, o LED žibintai pasirenkami papildomai. Jie ne tik suteikia automobiliui išraiškingą išvaizdą, bet ir taupo energiją bei pagerina matomumą. Žibintai įrėmina išskirtines „Nissan" V formos groteles, kuriame naudojamas naujas visiškai lygus „Nissan" markės ženklas.

 

Žiūrint iš profilio, aiškiai matoma nuožulni stogo linija. Žemiau matoma ekspresyvi išraiškinga linija, einanti per visą naujosios „Micra" automobilio kėbulą, ypač drastiškai besileidžianti žemyn virš priekinių durų ir kylanti ties automobilio galu. Juodi B ir C statramsčiai sukuria ore kabančio stogo efektą, o C statramstyje sumontuota paslėpta galinių durų rankena skirta atidaryti galines duris.

 

Gale yra originalūs, visiškai naujos bumerango formos žibintai. Žemiau suformuotas buferis su standartine anglies pluošto imitacijos apdaila, dengiančia automobilio išmetimo vamzdį. Aukštai sumontuotas sportinio stiliaus galinis stogo aptakas, pagerinantis aerodinamines savybes. Kartu šie bruožai sukuria atpažįstamą galinės automobilio dalies motyvą.

 

Naujosios „Micra" kėbulo spalvą galite rinktis iš 10 spalvų. Paprastos dangos yra dramblio kaulo („Ivory") ir baltos („White") spalvos, o sidabrinė („Platinum Silver"), pilka („Gunmetal Grey") ir juoda („Enigma Black") yra standartinės metalizuotos dangos. Charakteringos metalizuotų dažų spalvos yra oranžinė („Energy Orange"), raudona („Passion Red"), žalia („Pulse Green") ir mėlyna („Power Blue") – tikėtina, kad jos bus populiariausias klientų pasirinkimas. Vieninteliai perlamutriniai dažai yra baltos spalvos („Glaze White").

 

Trys spalvos – oranžinė („Energy Orange"), žalia („Pulse Green") ir raudona („Passion Red") – yra unikalios „Micra" spalvos, naudojamos su novatoriška ryškumo suteikiančio sluoksnio technologija, užtikrinančia tikrai gyvas spalvas. „Nissan" markės modeliams ši technologija taikoma pirmą kartą.

 

Naujosios „Micra" išorė gali būti papildomai papuošta naudojant įvairius suasmeninimo elementus ir aksesuarus (žr. toliau).

 

Atnaujintas salonas

 

Naujosios „Micra" salonas buvo kruopščiai kuriamas, kad užtikrintų maksimalų komforto pojūtį. Salonas suformuotas aplink T formos, sparno tipo („gliding wing") prietaisų skydelį, naudojant paprastas ir harmoningas konstrukcijas, sukuriančias puikią erdvę vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui. Komfortui, patogumui ir saugumui užtikrinti prietaisai ir valdymo elementai buvo sugrupuoti kartu. Palyginti su ankstesniais modeliais, „Nissan" įsitikinimu, naujoji „Micra" turi trumpiausią klasėje laiką tarpą, kai vairuotojo dėmesys nesutelktas į kelią.

Rafinuotumo ir aukštos kokybės užtikrinimas buvo svarbiausias vystymo komandos prioritetas, išreikštas naudojant dviejų atspalvių ir minkštas liesti medžiagas, kurios yra standartinės visuose „Micra" modeliuose. Aukščiausio lygio apdailos elementai, įskaitant D formos daugiafunkcį vairą, kuris taip pat yra standartinėje įrangoje, bei durų rankenėlių ir oro angų chromo apdailą.

 

Išskirtinis patogumas buvo dar vienas naujosios „Micra" tikslas. Ir šis tikslas buvo pasiektas. Vairo kampo ir gylio reguliavimo funkcija siūlome jau nuo bazinės komplektacijos, o žemesnė vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio sėdėjimo padėtis užtikrina didesnį komfortą aukštesniems keleiviams.

 

Kartu naudojant standartinį vairuotojo sėdynės priekinės / galinės dalies reguliavimą, už vairo puikiausiai gali tilpti 2,03 cm ūgio asmuo. „Nissan" tai žino, nes tokio ūgio yra vienas iš „Micra" plėtojimo komandos narių! Kuo puikiausiai naujojoje „Micra" jaučiasi ir mūsų darbuotoja moteris, kurios ūgis yra tik 1,52 cm.

 

Specialiai suprojektuotos priekinės sėdynės užtikrina komfortišką atramą nugarai ir padeda sumažinti vairuotojo nuovargį per ilgas keliones. Palyginti su ankstesniais modeliais padidėjęs automobilio plotis užtikrina daugiau vietos galinių keleivių alkūnėms ir leidžia patogiau jaustis, nes suteikia daugiausiai vietos pečiams ir keliams segmente.

 

Bagažinės talpa taip pat yra labai konkurencinga, ji siekia 300 litrų (VDA), tačiau nesumažina galinių keleivių kojoms skirtos erdvės. Kai 60:40 santykiu dalinamos galinės sėdynės nulenkiamos žemyn, bagažinės talpa padidėja iki 1 004 litrų.

 

Visame naujosios „Micra" salone išdėstytos išmaniosios erdvės daiktams, kurių vieta, dydis ir konstrukcija optimizuota, siekiant užtikrinti paprastą prieigą jomis naudotis. Didesnius daiktus galima laikyti dėtuvėje esančioje centrinėje konsolėje, greta pavarų svirties. Čia pat yra ir lygaus pagrindo dėtuvė telefonui, sumontuotas salono apšvietimas, USB ir 12 V lizdai.

 

10 litrų talpos pirštinių dėtuvei buvo sukurta speciali forma, kad būtų galima įdėti dviejų litrų gėrimų butelį, o 1,5 litro buteliai telpa priekinių durelių kišenėse. Papildomai sumontuoti du puodelių laikikliai tarp priekinių sėdynių, taip pat dar vienas laikiklis sumontuotas gale. Vairuotojo komfortui užtikrinti, oro kondicionavimas yra standartinis visuose modeliuose, išskyrus „Visia City" versiją. Aukštesnio lygio versijose galima pasirinkti ir automatinį oro kondicionavimą.

 

Naujosios „Micra" salonas gali būti papildomai padailintas naudojant įvairius suasmeninimo elementus ir aksesuarus (žr. toliau).

 

Intuityviosios technologijos

 

„BOSE Personal" aukščiausios kokybės garso sistema

 

Naujojoje „Nissan Micra" sumontuotos įvairios intuityviosios valdymo technologijos, skirtos užtikrinti automobilio komfortą, patogumą ir saugumą. Daugelis jų yra standartinės, o kitos yra atitinkamuose modeliuose, arba jas galima pasirinkti papildomai.

 

Tai pirmasis B klasės hečbekų segmento automobilis, kuriame sumontuota „BOSE Personal" aukščiausios kokybės garso sistema, kurioje 360˚ individualaus klausymo patirtį užtikrina du garsiakalbiai, sumontuoti vairuotojo sėdynės galvos atramoje.

 

„BOSE Personal" sistema turi tik šešis garsiakalbius – likę sumontuoti priekinėse duryse ir A statramstyje, tačiau BOSE ir „Nissan" inžinierių bendradarbiavimo dėka sistema skamba nepriekaištingai.

 

Tai unikali „Micra" automobiliams skirta sistema, kuri buvo specialiai suderinta, kad sukurtų geriausią skambėjimą salone. Ji naudoja galingą ir lengvą skaitmeninį stiprintuvą, paslėptą po vairuotojo sėdyne, sukuriantį platų ir įtraukiantį skambesį, todėl nereikia vietos žemųjų dažnių garsiakalbiams. „BOSE Premium" garso sistema yra standartinė „Tekna" modeliui bei yra papildomai pasirenkama „Acenta" modeliui, pasirinkus „Premium" paketą, bei „N-Connecta" modeliui, pasirinkus „Tech" paketą.

 

„NissanConnect"

 

Klientai valdo daugelį naujosios „Micra" funkcijų, naudodami informacijos ir pramogų valdymo sistemą, esančią viršutinėje centrinio prietaisų skydelio dalyje. „NissanConnect" pavadinimas suteiktas pažangiausiai iš šių sistemų. Ji yra standartinė „Tekna" ir „N-Connecta" modeliuose bei papildomai pasirenkama „Acenta" kaip „Premium" paketo dalis. Standartinė informacijos ir pramogų valdymo sistema „Acenta" modelyje vadinama Display Audio sistema, o „Visia City" ir „Visia" montuojama minimali garso sistema su 2 garsiakalbiais.

 

„NissanConnect" siūlo 7 colių spalvotą jutiklinį ekraną, DAB skaitmeninį radiją, palydovinę navigacinę sistemą ir išmaniojo telefono integruotas programėles.

 

Display Audio sistemoje taip pat naudojamas 7 colių spalvotas jutiklinis ekranas bei „Apple CarPlay" sistema, montuojama kaip standartinė įranga. Kai „Apple iPhone" prijungiamas per „Apple Lightning" kabelį, galima naudotis „Siri" valdymo balsu programa, „Apple" žemėlapiais su navigacijos sistema ir išsamiais nurodymais, muzikos, telefono paslauga bei kitomis programėlėmis, pvz., „Audiobooks" ir „Spotify".

 

Garso sistemą papildo pažangus borto kompiuterio ekranas, sumontuotas prietaisų skydelyje tarp spidometro ir variklio sūkių indikatoriaus. Jis sumontuotas taip, kad maksimaliai sutrumpinti laiką, kai vairuotojo dėmesys atitraukiamas nuo kelio, jame panaudotas didelės raiškos, penkių colių spalvotas ekranas, kuriame pateikiama svarbiausia informacija apie automobilį ir kelionę. Ši sistema paremta technologija, kurią „Nissan" sukūrė ir naudoja „Qashqai" ir „X-Trail" krosoveriuose, ir kuri valdoma atitinkamais vaire sumontuotais mygtukais. Šis ekranas yra standartinė „Acenta" arba aukštesnio lygio kompletacijų įranga.

 

Platus saugos technologijų pritaikymas

 

Naujojoje „Micra" sumontuotos įvairios integruotos saugos technologijos, kurios niekada iki šiol nebuvo sumontuotos mažame „Nissan" automobilyje. Juose aptariami tokie dalykai.

 

-      Išmanioji apsaugos nuo atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos sistema. Nukrypimo iš eismo juostos įspėjimo ir prevencijos sistema yra pirmą kartą sumontuota Europoje parduodamuose „Nissan" automobiliuose. Kai sistema įjungta, vairas švelniai vibruoja, o automobilio stabdžiai yra atskirai nuspaudžiami, grąžinant automobilį atgal į eismo juostą.

 

-      Išmanusis avarinis stabdymas. Ši sistema padeda išvengti susidūrimų arba sumažina jų sunkumą. Taip pat įdiegta pėsčiųjų atpažinimo technologija. Pastaroji sistema pirmą kartą naudojama „Nissan" B klasės hečbeke, skirtame Europos rinkai.

 

-      Kelio ženklų atpažinimo sistema. Ši technologija informuoja vairuotojus apie kelyje, kuriuo jie važiuoja, taikomus greičio apribojimus. Duomenys pateikiami borto kompiuterio ekrane. Ši funkcija galima „Acenta" ir aukštesnio lygio modeliams.

 

-      Automatiniai priekiniai žibintai. Įjungus sistemą, priekiniai žibintai automatiškai persijungia iš trumpųjų šviesų į ilgąsias, pagerindami matomumą naktį ir padidindami eismo saugumą.

 

-      Išmanioji aplinkinio vaizdo sistema. „Nissan" pripažinta 360˚ vaizdo kamerų sistema padeda važiuojant atbuline eiga. Taip pat naudojama saugumą didinanti judančių objektų aptikimo sistema.

 

-      Aklosios matymo zonos stebėjimo / įspėjimo sistema. Galiniame buferyje sumontuoti radaro jutikliai įsijungdami vizualiai ir garsiniu būdu įspėja vairuotoją apie gretimose juostose esančias transporto priemones. Tai sumažina susidūrimo riziką keičiant eismo juostą.

 

Kiekvienos naujosios „Micra" komplektacijoje yra šešios saugos oro pagalvės, neprisegtų diržų įspėjimo sistema bei saugos diržo aukščio reguliavimo funkcija priekinėms ir galinėms sėdynėms. Naujojoje „Micra", įskaitant priekinio keleivio sėdynę, gali būti tvirtinamos vaikiškos automobilinės kėdutės prie specialiai įrengtų „Isofix" taškų. Elektroninė stabilumo programa, stabdžių antiblokavimo sistema ir pajudėjimo įkalnėje pagalbos sistema yra elektroninės saugos sistemos dalys. Kiekvienoje „Micra" taip pat sumontuotas greičio ribojimo funkcija, automatinis priekinių žibintų aukščio jutiklis, automatiniai avariniai žibintai ir padangų slėgio kontrolės sistema.

 

Baltijos šalyse naujoji „Micra" turi sumontuotą standartinį saugos priemonių paketą („Safety Pack"). Automobilio modelį papildo išmanioji apsaugos nuo atsitiktinio išvažiavimo iš eismo juostos sistema, išmanusis avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo sistema ir automatiniai priekiniai žibintai.

 

Naujosios „Micra" saugos technologijos yra prekės ženklo nuolatinio atsidavimo „Nissan" išmaniojo mobilumo ateities vizijai, kuria ateityje siekiama mobilumo be emisijų ir be mirtinų avarijų. Vizijos pagrindą sudaro išmanieji sprendimai, tesintys „Nissan" prekės ženklo pažadą – įkvepiančios inovacijos, bei suteikiantys daugiau pasitikėjimo, įsitraukimo ir kuriantys įkvepiančią vairuotojo ir automobilio patirtį.

 

Kaip buvo paskelbta 2016 m. kovą Ženevoje vykusioje automobilių parodoje, „Nissan" išmanusis mobilumas pagrįstas trimis dalykais – „Intelligent Power" (išmanioji galia), kuri yra įsipareigojimas naudoti pažangius variklius ir pavarų dėžes, todėl elektromobilių varikliai ir pavarų dėžės buvo pradėti naudoti „Nissan LEAF" modeliuose; „Intelligent Integration" (išmanioji integracija), dėl geresnių ryšių užtikrinanti glaudesnį bendradarbiavimą tarp automobilių ir visuomenės; ir „Intelligent Driving" (išmanusis vairavimas), dėl pažangių technologijų naudojimo didinanti vairuotojo pasitikėjimą. Pastarasis elementas bus matomas artimoje ateityje, kai „Nissan" automobiliuose bus pradėta naudoti autonominio vairavimo sistema, kurią „Nissan" vadina „ProPilot".

 

Užtikrintas vairavimas

 

Ar važiuojama esant intensyviam eismui mieste, ar atviru užmiesčio keliu, naujoji „Nissan Micra" yra išskirtinis automobilis vairuoti. Suprojektuotas, kad tiktų važiuoti geriausiomis ir prasčiausiomis Europos kelių dangomis, šis automobilis užtikrina manevringumą ir vairavimo malonumą, pagrįstą saugumo jausmu, kurį nulemia nuspėjamas važiavimas ir valdymas. Tai yra puikus derinys šiandieniniam B klasės hečbekų pirkėjui.

 

Naujoji „Micra" buvo sukurta naudojantis „Nissan" V tipo platforma, kuri buvo labai patobulinta, kad užtikrintų naują eksploatacinių savybių lygį. Pavyzdžiui, dėl didelio kėbulo standumo ir pažangios pakabos „Micra" užtikrina išskirtinį stabilumą ir sumažina kėbulo posvyrį įveikiant posūkius. Be to, žema vairavimo padėtis, suteikianti komforto salone, kartu sužemina automobilio svorio centrą, papildomai sustiprindama vairavimo saugumo pojūtį. Jautrus ir tikslus vairavimas užtikrinamas naujojo elektrinio vairo stiprintuvo, suteikiančio dideles manevravimo galimybes.

 

Kuriant puikias dinamines naujosios „Micra" charakteristikas, prisidėjo dvi pažangios „Nissan" technologijos. Šios technologijos yra:

 

-      Išmanioji važiavimo kontrolė. Ši technologija pagerina „Micra" važiavimo charakteristikas, varikliu ir stabdžiais mažinant pasvirimo pirmyn arba atgal judesį, kuris dažnai juntamas automobiliui pervažiavus per didelį kelio nelygumą, pvz., greičio mažinimo kalnelį. Šio judesio poveikį taip pat padeda mažinti amortizatoriai, slopinantys automobilio vertikalaus ir skersinio pasvirimo judesius.

 

-      Išmanioji trajektorijos kontrolės sistema. Įveikiant posūkius, ši sistema automatiškai įjungia ir reguliuoja stabdžius, esančius posūkio vidinėje pusėje ir ratus posūkio išorinėje pusėje, kad „Micra" išliktų optimalioje padėtyje.

 

Naujosios „Micra" privalumas – daug mažesnis triukšmas salone, todėl vairuotojas jausis patogiau ir bus labiau atsipalaidavęs. Tai pasiekta pažangios triukšmo izoliavimo technologijos dėka, kuri specialiai sukurta šiam automobiliui; tai ypač juntama važiuojant dideliu greičiu, pavyzdžiui, greitkeliu. Ši technologija suprojektuota, kad vairuotojas galėtų girdėti variklio veikimą, tačiau būtų izoliuotas nuo kitų garsų, pvz., padangų keliamo triukšmo.

 

Sumažintų gabaritų ir masės variklių pasirinkimas

 

Naujoji „Micra" rinkai pristatoma su trimis greitai reaguojančiais ir efektyviais varikliais – dviem benzininiais ir vienu dyzeliniu. Kiekvienas jų buvo suprojektuotas ir pakoreguotas, kad atitiktų automobilio charakterį bei užtikrintų geriausią galimą galios ir degalų sunaudojimo efektyvumo santykį.

 

Mažos kubatūros varikliai, susieti su pažangiomis degalų taupymo technologijomis, pvz., su „Stop/Start" sistema, yra eksploatavimo išlaidų sumažinimo pagrindas – vienas svarbiausių pardavimo veiksnių B klasės hečbekų segmente. Du iš trijų variklių, siūlomų su naująja „Micra", galimi su šia sistema, kuri sumažina degalų sąnaudas automobiliui stovint spūstyje. Visi pateikiami varikliai komplektuojami su mechaninėmis penkių pavarų dėžėmis.

Kitus variklius ir automatinę transmisiją planuojama pristatyti vėliau.

 

Toliau pateikiami naujosios „Micra" variklių duomenys:

 

 

Variklis

Cilindrai

Galia AG (kW)

Sukimo momentas (Nm)

Pavarų dėžė

CO2 g/km

(Degalų sąnaudos l/100 km)

 

 

 

 

 

15 / 16 colių ratlankiai

17 colių ratlankiai

 

 

 

 

 

Susisiekite su mumis tik vienu spustelėjimu