Atgal

VISIŠKAI NAUJAS „NISSAN NV300“: UŽBAIGIA VIENĄ PLAČIAUSIŲ KOMERCINIŲ AUTOMOBILIŲ ASORTIMENTŲ EUROPOS RINKOJE

Parduodamas furgono, keleivinio furgono, kabinos su platforma ir „Combi" versijose.
„Nissan" nuo šiol turi vieną plačiausių komercinių automobilių asortimentų rinkoje
Puikios platformos modifikacijoms pagal užsakymą
Rinkoje pirmaujanti penkerių metų ir 160 000 km gamintojo garantija
Dvejų metų / 40 000 km techninės priežiūros intervalai padeda sumažinti eksploatavimo išlaidas
Efektyvūs ir galingi varikliai, kurių degalų sąnaudos siekia 5,6 litro/100 km
 
7.11.2016 – „NV300" yra visiškai naujas „Nissan" vidutinio dydžio furgonų segmento dalyvis ir nekantriai laukta „Primastar" modelio pamaina. Šis automobilis asortimente yra tarp „NV200"/„e-NV200" ir „NV400" ir yra labai svarbus „Nissan" kompanijai, nes užbaigia komercinių automobilių šeimos asortimento atnaujinimą.

Pristačius naująjį „NV300", dabar „Nissan" turi vieną plačiausių komercinių automobilių asortimentų Europos rinkoje.

„NV300", sustiprina gamintojo komercinių automobilių strateginius planus, kurie taip pat apima „NT400" ir „NT500" sunkvežimių ir apdovanojimus pelniusio pikapo „Navara" pardavimus. Naująjį modelį bus galima įsigyti furgono, keleivinis furgono ir „Combi" versijų. Be to, kabinos su platforma versija siūloma kaip važiuoklė be kėbulo ir yra tobula platforma įvairioms modifikacijoms pagal užsakymą.

 

Vardan neprilygstamos ramybės, „NV300" suteikiama visapusiška gamyklinė „Nissan" penkerių metų / 160 000 km garantija, kuri taip pat galioja originaliems „Nissan" aksesuarams, sumontuotiems transporto priemonėje.

„NV300" turi efektyvių variklių asortimentą, o techninės priežiūros išlaidos mažos. Jis buvo kruopščiai suprojektuotas, kad suteiktų verslui universalią „mobiliojo biuro" aplinką su keleiviniam automobiliui prilygstančiu salono komfortu ir vairavimo rafinuotumu. Išskirtinė dinamika kelyje ir pagalbinės sistemos bei saugumo technologijos „Nissan NV300" paverčia gan patraukliu komercinio automobilio variantu pirkėjams.

Naujasis „NV300" tęsia „Nissan" pažangaus mobilumo strategiją, pristatytą šių metų Ženevos automobilių parodoje. Tai ilgalaikė prekės ženklo strategija, siekianti tvaresnės ateities, kurios pagrindinis tikslas yra visiškai pašalinti taršą ir išvengti aukų kelyje.

„NV300", surinktas „Renault-Nissan" aljanso Sanduvilio gamykloje, Prancūzijoje. Prekyba naujuoju modelio Europoje prasideda lapkričio mėnesį. Lietuvą pirmieji modeliai pasieks 2017 metų žiemą. Kainos Lietuvos rinkai bus patvirtintos 2016 metų gruodį.

Naujasis „Nissan NV300" išsamiai

„NV300" yra lanksti ir plačiai pritaikoma komercinio automobilio platforma, sukurta teikti praktiškas ir naudotojams pritaikytas paslaugas. Pavyzdžiui, transportavimas ir logistika, statybos, nekilnojamojo turto priežiūra, pristatymas į kelias vietas, greitasis remontas ir mobiliosios dirbtuvės.

Tokias plataus panaudojimo galimybes užtikrina didelis „NV300" modelių asortimentas. Yra keturi krovininio furgono dydžiai (L1H1, L1H2, L2H1, L2H2), du šešiaviečio keleivinio furgono dydžiai (L1H1, L2H1) ir kabina su platforma (L2H1). Papildomam lankstumui galimi keli galinių ir šoninių durelių deriniai – su langais ir be jų. Naudotojams, kuriems reikia vietos keleiviams, skirti du „NV300 combi" variantai (L1H1, L2H1), iki devynių sėdimų vietų.

Integruotas išorės dizainas

„NV300" dizainas buvo tikslingai kurtas, norint jį suartinti su esamu „Nissan" komercinių automobilių asortimentu ir pripažinimą pelniusiais miesto visureigiais „Qashqai", „Juke" ir „X-Trail". Charakteringos visiems modeliams V formos priekinės grotelės įrėmina didelę oro įsiurbimo angą, esančią furgono priekinėje dalyje. Priekinio stiklo nuolydis yra statesnis už „Primastar" ir sukuria aiškią ribą ties variklio dangčiu.

„NV300" profilis vizualiai dinamiškesnis nei pirmtako, jį pabrėžia naujos išraiškingos kėbulo linijos, o galas status, taip sukuriama maksimali erdvė kroviniams.

„NV300" klientams prieinamas 10 išorės spalvų asortimentas: keturios vientisos spalvos: „Magma Red", „Mole Grey", „Glacier White" ir „Bamboo Green", ir metalizuotos: „Oyster Grey", „Mercury Grey", „Jet Black", „Panorama Blue", „Copper Brown" ir „Stone". Bazinės versijos komplektuojamos su 16 colių plieniniais ratlankiais su gaubtais. Papildomos įrangos sąraše yra 17 colių plieniniai ratlankiai su gaubtais arba 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

Praktiškesnis nei kada nors anksčiau

Sukurtas vežti iki trijų standartinių euro padėklų, net bazinėje L1 verisjoje, pakrovimo platforma yra 110 mm ilgesnė už „Primastar" ir joje gali lengvai tilpti iki 10 2,5 metrų ilgio gipso kartono lakštų. Kabinos pertvaroje esantis liukas leidžia gabenti iki 3,75 metro L1 versijoje, ir iki 4,15 metro L2 versijoje, ilgio krovinius. Liuko anga yra 510 mm pločio ir 228 mm aukščio bei prailgina maksimalų galimą krovinio ilgį 41 cm. Du magnetai patikimai laiko jį atidarytą. Antrasis atvartas, esantis po keleivio sėdyne, maksimalų krovinio ilgį prailgina papildomais 80 cm.

Siekiant papildomo universalumo, sumanus galinių durelių dizainas leidžia važiuoti pravėrus dešinę pusę ir uždarius kairę, taip galima vežti dar ilgesnius daiktus. Taip transporto priemonės registracijos numeriai lieka matomi.

Krovinių erdvė gale svyruoja nuo 5,2 m3 iki 8,6 m3, priklausomai nuo pasirinktos versijos. Lyginant su „Primastar", „NV300" krovinių skyriaus tūris padidėjo 200 litrų H1 versijose ir 300 litrų H2 versijose.

Galima rinktis skirtingos keliamosios galios „NV300" versijas. Krovininio ir keleivinio furgono atvejais bendra automobilio masė yra 2,7 arba 2,9 tonos, kurių naudingoji apkrova yra 1073–1310 kg.

Galima užsisakyti modelius su gamykline apsaugine medžio apdaila ir LED krovinių skyriaus apšvietimu bei universaliais vidaus stelažais. Vidinė pertvara gali būti uždara arba įstiklinta. Be to, galima pasirinkti iki 18 kablių krovinio tvirtinimui, net iki aštuonių grindyse (šešių L1 versijose). Kablių yra net ant pertvaros, ant jų krovinių skyriuje galima pakabinti darbinius rūbus. Įrangos sąraše yra tempimo kablys su elektriniu prikabinimo įtaisu ir priekabos judėjimo kontrolės technologija.

„NV300" kabina su platforma: tobulas pagrindas konvertuoti pagal užsakymą

„NV300" tapo lankstesnis už pirmtakus. Kabinos su platforma atveju, parkams, turintiems specialių komercinių automobilių poreikį, šis variantas tiks įvairioms modifikacijoms kurti. „Nissan" apima 97 % konvertavimo rinkos pagal transporto priemonių registravimą. Tai ir savivarčiai, ir gelbėtojų automobiliai, ir greitosios pagalbos transportas bei daug kitų modifikacijų.

„NV300 combi": patogus transportas ir keleiviams, ir bagažui
 
„Nissan NV300" keleivinė versija vadinama „Combi" ir talpina iki devynių žmonių (trys eilės po tris sėdynes). Jame užtenka vietos ir bagažui su 550 ir 890 litrų talpa atitinkamai L1 ir L2 versijose. Dvi galinių sėdynių eilės turi daug išdėstymo galimybių. Trečia eilė pasiekiama atlenkus antros eilės sėdynių atlošus.

Mobiliojo biuro dizainas

Visiškai naujo „NV300" kabina buvo kruopščiai projektuojama, kad būtų kiek įmanoma ergonomiškesnė ir patogesnė. Lyginant su „Nissan Primastar" vairuotojo sėdynės sėdimoji dalis nuleista 36 mm, norint suteikti daugiau vietos galvai, o sėdynės atlošas natūraliai suformuotas labiau atlenktoje padėtyje, suteikiant lengvąjį automobilį primenančią vairavimo padėtį. Siekiant maksimalaus vairuotojo komforto galima pasirinkti iš dviejų sėdynių, abiejų aukštis reguliuojamas, tačiau aukštesnės kokybės sėdynė turi reguliuojamą juosmens dalį ir porankį, todėl visi vairuotojai galės patogiai įsitaisyti. Papildomo patogumo suteikia vairo pasvyrimo kampo ir aukščio reguliavimo funkcija.

Visos „NV300" versijos parduodamos su pilnai reguliuojama vairuotojo sėdynės padėtimi ir mobiliojo biuro moduliškumu, leidžiančiu vairuotojams pasirinkti funkcijas, palengvinančias jų darbą. Išmaniojo telefono laikiklis ir planšetės laikiklis, arba atlenkus vidurinę sėdynę suformuojamas nešiojamojo kompiuterio stalas bei išimamas dokumentų spaustuvas bei 89 litrai erdvės įvairiose daiktadėžėse.

Yra 14 įvairiausių formų ir dydžių sandėliavimo vietų nuo 0,2 iki 54 litrų. Visos buvo kruopščiai integruotos bendrame salono dizaine. Juose galima laikyti kasdienius daiktus, reikalingus kiekvienam vairuotojui, įskaitant vandens butelius, skardines, puodelius, mobiliuosius telefonus, užrašines ir tušinukus. Didžiausia krovinių vieta yra 54 litrų talpos ir yra po priekinių keleivių neatskiriama sėdyne.

Laisvųjų rankų prieiga ir užvedimas dabar yra „NV300" paketo dalis su kortelės stiliaus rakteliu, kurį vairuotojas gali pasilikti kišenėje. Durelės atrakinamos ir užrakinamos tiesiog paspaudžiant ant vairuotojo durelių, keleivio durelių arba galinių durelių rankenos esantį mygtuką. Naudojant kortelės bagažinės mygtuką galima atidaryti tik galines dureles – tai praverčia dažnai pakraunant ir iškraunant.

„NV300" galimos kelios garso sistemos, įskaitant „NissanConnect" sistemą. Ji paremta septynių colių jutiklinio ekrano sąsaja su „Bluetooth" ryšiu, palydovine navigacija su USB žemėlapių atnaujinimu, DAB skaitmeniniu radiju ir „Siri" valdymu balsu „iPhone" naudotojams.

Triukšmo salone sumažinimas buvo esminis inžinierių tikslas kuriant „Nissan NV300". Priekiniame stikle yra specialios dervos, filtruojančios vibracijas ir sumažinančios variklio triukšmo perdavimą į saloną. Ji taip pat sumažina aukšto dažnio vėjo triukšmą važiuojant didesniais greičiais. Be to, triukšmo slopinimo technologija naudojama priekinio stiklo ramstyje – tai svarbu, nes jis yra arti vairuotojo ausų. Šešiaviečio furgono ir „Combi" versijose slankiojančių durų mechanizmas buvo suprojektuotas, kad sumažintų triukšmą salone.

Platus variklių asortimentas

„NV300" siūlomi keturių galių varikliai, sukurti patenkinti kiekvieno naudotojo poreikius. Visuose montuojamas tas pats patikimas „Nissan" 1,6 litrų dCi dyzelinis variklis, dar montuojamas miesto visureigiuose „Qashqai" ir „X-Trail", išvystantis 95 AG, 120 AG, 125 AG, 145 AG galią. Du pirmieji turi vieną turbiną, o pastaroji pora – dvi. Naujasis variklių asortimentas itin platus lyginant su „Primastar" vienos turbinos variklių asortimentu. Norint optimizuoti degalų suvartojimą ir vairavimo malonumą, visi „NV300" varikliai sujungti su šešių pavarų mechanine transmisija.

Naujasis „NV300” komplektuojamas su dyzelino dalelių filtru ir atitinka „Euro 6" taršos normas. Be to, visuose sumontuota atrankinės katalitinės redukcijos (SCR) technologija, kuri, naudodama atskirame automobilio 20 litrų bake supiltą „AdBlue" tirpalą, leidžia sumažinant išmetamų NOx teršalų kiekį.

Modeliai su dviguba turbina komplektuojami su „Stop/Start" technologija, ji padeda taupyti degalus, ir ekonominio režimo jungikliu bei pavarų perjungimo indikatoriumi. Ši įranga yra papildomai pasirenkama versijose su 95 AG agregatu. Tai leidžia vairuotojams optimizuoti degalų suvartojimą ribojant sukimo momentą ir padarant akceleratoriaus reagavimą tolygesnį.

Dvigubos turbinos technologija

Du turbokompresoriai vairuotojui suteikia daugybę privalumų, įskaitant geresnį degalų suvartojimą ir CO2 išmetimą. Pirmoji mažos inercijos turbina tiekia didelį sukimo momentą esant mažoms apsukoms, daugiau galios pajudant iš vietos bei greitėjimą neperjungiant į žemesnę pavarą lenkiant. Antroji turbina dirba esant didesniems greičiams, padidindama galią sklandžiam ir patikimam greitėjimui, pavyzdžiui, lenkimo metu.
 
„NV300" su dvejomis turbinomis komplektuojami su „Stop/Start" sistema, padedančia taupyti degalus, ir išmaniąja energijos valdymo technologija (ESM), leidžiančia atgauti energiją stabdant ir lėtėjant. „Stop/Start" sistemą galima papildomai užsakyti ir versijoms su 95 AG galios varikliu ir viena turbina. Visi varikliai tiekiami su dviejų masių smagračiu, slopinančiu vibracijas, ypač esant mažoms variklio apsukoms.

Efektyvumas

Efektyviausias versija yra su 125 AG agregatu, kurio bendrojo ciklo degalų suvartojimas yra 5,9 l/100 km, o CO2 tarša yra tik 155 g/km. „Combi" versijų rodikliai dar geresni: 5,6 l/100 km ir 145 g/km.

Viso asortimento vidutinis degalų suvartojimas yra 1,0 l/100 km mažesnis už „Nissan Primastar" modelį. Įprastam vairuotojui, nuvažiuojančiam 30 000 km per metus, tai suteikia galimybę sutaupyti maždaug 1 000 € per trejus metus (priklausomai nuo kuro kainų).

„NV300" suteikiama „Nissan" penkerių metų / 160 000 km garantija bei rekomenduojamas techninės priežiūros intervalas yra du metai / 40 000 km.

Išskirtinė dinamika

„Nissan NV300" turi „MacPherson" tipo priekinę pakabą su spyruoklėmis ir amortizatoriais. Komfortą užtikrina nauji priekiniai amortizatoriai, suteikiantys geresnį sukibimą posūkiuose.

Galinė lanksčios sijos pakaba pagerina akustinį komfortą, slopindama kelio dangos sukeltą triukšmą. Hidraulinių amortizatorių koeficientas kinta priklausomai nuo transporto priemonės apkrovos – kuo didesnė apkrova, tuo tvirtesnis valdymas.

Visapusiškas saugumo paketas

Be sutvirtintos kėbulo struktūros „Nissan NV300" turi ir daug įrangos, sukurtos saugoti vairuotoją ir keleivius. Į ją įeina priekinės vairuotojo ir priekinio keleivio saugos oro pagalvės, šoninės užuolaidinės pagalvės, smūgio aptikimo slėgio jutiklis, saugos diržų apkrovos ribotuvai, priekinių saugos diržų išankstiniai įtempikliai, sujungti su priekinėmis oro pagalvėmis, nuo kaklo sužalojimų sauganti galvos atrama, padangų slėgio stebėjimo sistema, galinių saugos diržų apkrovos ribotuvai ir trijų taškų „ISOFIX" tvirtinimas šoninėse antros eilės sėdynėse.

Plataus vaizdo durelių veidrodėliai yra standartinė įranga, o pagalbinė statymo sistema su galinio vaizdo kameros vaizdu, rodomu galinio vaizdo veidrodėlyje, ir galiniais statymo jutikliais yra papildomos įrangos sąraše. Kliūčių akloje matymo zonoje išvengti padės veidrodėlis, sumontuotas keleivio pusės skydelyje nuo saulės. Tikslūs Lietuvos rinkai skirti įrangos lygiai bus paskelbti prieš prekybos naujuoju modeliu pradžią.

Kiekviename „NV300" sumontuotos elektroninės saugumo ir pagalbos vairuotojui technologijos, įskaitant stabdžių antiblokavimo sistemą (ABS), elektroninę stabilumo programą (ESP), praslydimo valdymas (ASR) ir įkalnės įveikimo pagalbinę sistemos. Padangų slėgio stebėjimo sistema yra standartinė „Combi" versijos įranga.

Daugiau saugumo sistemų:

Prailgintas sukibimo sistema: Ši funkcija valdo priekinius ratus, siekiant optimizuoti sukibimą ant sudėtingų paviršių (pvz., minkštos žemės, purvo, sniego arba smėlio). Paprastas mygtuko paspaudimas optimizuoja ESP veikimą, palengvindamas pajudėjimą ir judėjimą mažais greičiais
Apsauga nuo apvirtimo: Sistema automatiškai aptinka galimai pavojingas situacijas, stebėdama kėbulo pasvirimo kampą. Jei nustatomas per didelis kampas, vienas arba daugiau ratų stabdomi, kol atkuriamas transporto priemonės stabilumas
Prie apkrovos prisitaikantis valdymas: ESP nustatymai automatiškai reguliuojami pagal transporto priemonės apkrovą, siekiant optimalaus sistemos veikimo

Pažangus mobilumas

„Nissan" pažangus mobilumas, pristatytas Ženevos automobilių parodoje 2016 metų kovą, yra kompanijos strategija, siekiant tvaresnės ateities. Ji buvo sukurta iliustruoti „Nissan" produktų vystymąsi – ir komercinių, ir keleivinių automobilių – ir įtvirtins esminius kompanijos sprendimus kuriant transporto priemonių galios agregatus, vairavimą pobūdį bei integraciją visuomenėje.

Pažangus mobilumas turi tris pagrindinius ramsčius; pažangi energija siekiant kurti efektyvesnes galios pavaras, pavyzdžiui „e-NV200", visiškai elektrinis furgonas; pažangus integravimas sutelktas ties naujų ryšių tarp transporto priemonių ir visuomenės kūrimu, pvz., automobilių ir elektros tinklo („Vehicle to Grid") projektais; pažangus vairavimas kelia vairuotojų pasitikėjimą kuriant „ProPilot" sistemą – „Nissan" autonominio vairavimo technologiją, kuri bus pristatyta Europoje jau 2017 m.

Į pažangias „NV300" vairavimo funkcijas įeina:

Įkalnės įveikimo pagalbinė sistema: Sistema automatiškai įjungiama transporto priemonei pradedant judėti ant didesnės nei 3 % įkalnės. Pradedant judėti ant šlaito, ji dvi sekundes neleidžia transporto priemonei judėti atgal, kad vairuotojas turėtų laiko pakelti koją nuo stabdžių pedalo ir paspausti akceleratorių
Priekabos svyravimo valdymas: Aptikus svyruojančią priekabą, ši sistema sumažina variklio apsukas ir pakaitomis naudoja varomų ratų stabdžius, kad sumažintų svyravimą ir grąžintų priekabą į tiesią liniją
Pagalbinė atbulinės eigos kamera (su ekranu galinio vaizdo veidrodėlyje): ji yra prie galinio kairiojo stabdžių žibinto ties galinių durelių viršumi ir suteikia puikų erdvės už transporto priemonės vaizdą

Į pažangias „NV300" energijos funkcijas įeina:

Variklio sustabdymo ir užvedimo technologija („Stop/Start") ir išmanusis energijos valdymas („ESM"), atgaunantis energiją, kuri kitaip būtų prarasta stabdant ir lėtėjant.

Rinkoje pirmaujanti penkerių metų / 160 000 km garantija

Naujajam „NV300" taikoma geriausia klasėje „Nissan" garantija. Tai visapusiška penkerių metų / 160 000 km garantija komercinių automobilių savininkams, apimanti visą komercinių automobilių asortimentą (išskyrus 100 000 km ridos garantija „Nissan e-NV200" modeliui)ir „Nissan" originalius aksesuarus, kurie sumontuojami dar gamykloje arba atstovybėje prieš atsiimant naują automobilį.

Susisiekite su mumis tik vienu spustelėjimu