Atgal

NAUJOJI „NISSAN MICRA“: REVOLIUCIJA PRASIDĖJO

Visiškai nauja „Micra" – nauji vėjai B segmente

  • Įspūdingas dizainas įkūnija naują „Nissan" požiūrį į „Micra"
  • „Nissan" pažangus mobilumas atgyja su pažangiomis premium segmentų technologijomis, įskaitant išmanų avarinį stabdymą ir išvažiavimo iš eismo juostos prevenciją, kurios yra „Nissan" pažangaus mobilumo dalis
  • Sumažinta pavaros sistema ir pažangi aerodinamika suteikia našumo ir manevringumo
  • Galimi išskirtiniai spalvų pasirinkimai ir suasmeninimo programa

29.9.2016 –naujoji „Nissan Micra", pristatyta 2016 m. Paryžiaus automobilių parodoje, yra visiškai nauja „Micra" koncepcija... drąsi ir revoliucinė.

Skirta Europai, didžiausiai pasaulyje hečbekų rinkai, jau penktos kartos „Micra" sukurta atkreipti dėmesį su ryškiomis, per visą kėbulo ilgį nusidriekusiomis charakteringomis linijomis. Ji žemesnė, platesnė, ilgesnė ir erdvesnė už pirmtakes. Komplektuojama su pažangiais, nedidelio litražo turbininiais varikliais, manevringa ir pilna pažangių saugumo sistemų.

„Daugiau nei prieš 30 metų pasirodžiusi pirmoji „Micra" sukėlė revoliuciją mažų hečbekų segmente ir atvėrė naują „Nissan" istorijos skyrių. Penktos kartos „Micra" yra tiesiog revoliucija. Ji padidins klientų lūkesčius dėl to, ką hečbekas sugeba ir turėtų sugebėti", – pasakojaKarlosas Gonas, „Nissan Motor Company" generalinis direktorius, „Sekdama išskirtinių automobilių, tokių kaip „Qashqai" ir „Juke", pėdomis, naujausia „Micra" sustiprino „Nissan" lyderio poziciją automobilių dizaino srityje. Ji taip pat atskleidžia mūsų ketinimą konkuruoti Europos B segmente."

 

Stilius

Penktosios kartos „Micra", artima 2015 m. Ženevos transporto priemonių parodoje pristatytai „Sway" koncepcijai, visiškai įkūnija naujausio „Nissan" dizaino kalbą su išskirtiniais dizaino elementais ir emocionalaus korpuso formavimu. Erdvumo jausmą sukuria dizaino elementai, kuriuos sudaro išskirtinės V formos grotelės, nuo kurių aštrių kampų eina charakteringa linija per automobilio šoną iki galinės jo dalies, bumerango formos žibintai ir „plaukiantis" stogas – kitas išskirtinis „Nissan" dizaino bruožas. Į kitas funkcijas įeina galiniame statramstyje paslėptos galinių durelių rankenėlės ir pailginta stogo linija, kurią sudaro aptakas, pagerinantis automobilio aerodinamiką ir estetiką.

 

Su dramatiška išvaizda suderintas 10 įmantrių ir ryškių išorės spalvų pasirinkimas, įskaitant „Energy Orange". Papildomos išorės ir vidaus individualizavimo parinktys leidžia sukurti 125 skirtingus dizaino variantus, todėl savininkai gali naujajai „Micra" suteikti savo individualų stilių. 

Daug dėmesio skirta vairuotojo komfortui pažeminus vairavimo padėtį, taip suteikiant saugesnio vairavimo pojūtį. Visiems vairuotojams lengva nustatyti tobulą vairavimo padėtį, kurias suteikia platesnės sėdynės reguliavimo galimybės, visiškai reguliuojamo vairo kampo ir aukščio bei optimalios pedalų ir pavarų svirties padėtys. Praplatintas automobilio kėbulas ir padidinta važiuoklės bazė suteikia vieną erdviausių salonų klasėje. Sparno formos prietaisų skydelis sukuria lengvo, elegantiško ir erdvaus salono įspūdį.

Integruota technologija

Naujoji „Nissan Micra" yra pirmasis automobilis „Nissan" B segmento asortimente, siūlantis tiek daug pažangių saugumo funkcijų, prieinamų visose komplektacijose ir atspindinčių „Nissan" pažangaus vairavimo filosofiją. Pirmą kartą segmente panaudota išvažiavimo iš eismo juostos prevencijos sistema, paprastai naudojama didesniuose automobiliuose. Išmanus avarinis stabdymas su pėsčiųjų atpažinimu pirmą kartą naudojamas „Nissan" transporto priemonėse Europoje, kartu su išmania aplinkinio vaizdo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, automatinėmis ilgosiomis–trumposiomis šviesomis ir aklosios matymo zonos stebėjimo / įspėjimo sistema. Kartu šios pažangios saugumo funkcijos yra autonominio vairavimo sudedamosios dalys ir neatskiriama „Nissan" pažangaus mobilumo dalis.

 

Išskirtinis penktosios kartos „Nissan Micra" bruožas yra visiškai nauja šešių garsiakalbių „Bose® Personal®" garso sistema. Pirma tokio tipo garso sistema yra optimizuota vairuotojui, nes du „Bose UltraNearfield™" garsiakalbiai su „Bose PersonalSpace™" virtualaus garso technologija yra įmontuoti vairuotojo sėdynės galvos atramoje, todėl klausymo patirtis yra neįtikėtinai įtraukianti. Kiti keleiviai gali mėgautis naujais „Bose Super65" garsiakalbiais abiejose priekinėse durelėse, galingai grojančiais žemus tonus, ir aukštų dažnių garsiakalbiais kiekviename statramstyje skleidžiančiais švarų garsą.  

Naujojoje „Nissan Micra" sumontuotas 7 colių spalvotas centrinis ekranas, suteikiantis prieigą prie garso sistemos, palydovinės navigacijos, mobiliojo telefono, atsisiunčiamų programų ir „Siri" valdymo balsu per „Apple CarPlay".

 

Važiuoklė ir pavara

Į penktos kartos „Nissan Micra" funkcijas įeina aktyvi važiuoklės kontrolės sistema, pagerinanti važiavimo komfortą, aktyvi automobilio trajektorijos kontrolės sistema, sumažinanti per mažą pasukimą, ir staigesnis valdymas, suderinantis vairuotojo malonumą ir užtikrintumą – iki šiol šios inovacijos buvo prieinamos tik „Nissan Qashqai" ir „X-Trail". Taip pat prieinama nauja bešepetėlė elektrinė vairo stiprintuvo sistema, suteikianti geresnį vairavimo pojūtį ir atsaką. 

Daug dėmesio buvo skirta triukšmo salone sumažinimui. Į patobulinimus įeina neprilygstama garso izoliacija ir automobilio aerodinaminių savybių optimizavimas. Išskirtinį aerodinaminį efektyvumą pavyko pasiekti dėl suderintų stogo ir šoninio aptakų. Dėl to naujoji „Micra" pasiekė aerodinaminio pasipriešinimo 0,29 Cd rodiklį – tai aukščiausias lygis hečbekui.

 

Kuriant naująją „Nissan Micra" variklio efektyvumas taip pat buvo svarbus tikslas. Pradžioje bus galima rinktis iš 0,9 litro trijų cilindrų benzininio variklio su turbina ir 1,5 litro dyzelinio variklio, abu jie sukuria 90 AG. Asortimentą vėliau papildys 73 AG 1,0 litro benzininis variklis. Šie varikliai kartu su efektyvia aerodinamika žymi naują žingsnį link „Nissan" pažangios galios.

Naujoji „Nissan Micra" sukels B segmento klientų lūkesčių perversmą, pristatydama unikalų įspūdingo dizaino, naujos ir intuityvios technologijos ir užtikrinto, manevringo našumo derinį. Įspūdingo dizaino ir ryškių pasirenkamų spalvų dėka ji išsiskirs iš kitų, o interjero erdvumas ir pažangios funkcijos patiks pirkėjams, norintiems funkcionalesnio arba mažesnio B segmento hečbeko.

 

Naujoji „Nissan Micra" bus gaminama Europoje, Flins, Prancūzijoje esančiose „Renault" gamykloje, kuri yra „Renault Nissan Alliance" dalis. Pardavimas Skandinavijos ir Baltijos šalyse prasidės nuo 2017 m. gegužės.

Susisiekite su mumis tik vienu spustelėjimu